Samo ozaveščena skrb za naše okolje je prava skrb, vse ostalo deluje kratkoročno, ali pa sploh ne. Tudi letos, kot že vsa leta do sedaj, smo se na predmetni stopnji trudili, pa ne le ob Dnevu zemlje, in ‘živeli’ vrednote, s katerimi krepimo naš odnos do zdravega in čistega, predvsem pa varnega okolja. Trudimo se za ohranitev našega planeta za nas in za poznejše rodove.
Kako?
- Pri pouku- implicitno -z nenehno vzgojo, skozi vsebine;
- na oddelčnih sestankih in eksplicitno- z izdelavo košev za ločeno zbiranje odpadkov;
- z EKO kotički;
- z zbiranjem zamaškov;
- zbiralnimi akcijami papirja; 7. c razred se je vse leto trudil ter zbiral star papir in HURA: zbrali smo ga natanko 950 kg – to pa je že nekaj, mar ne!
- pri šoli stoji kontejner za zbiranje papirja, katerega večkrat letno napolnimo ;
- s slikanjem na to temo- Kotiček za Zdravo šolo je oživel s čudovitimi likovnimi stvaritvami na temo: VODA;
- s tekmovanjem- Urejeno okolje in zdrave prehranske navade, za lepo, varno in urejeno okolje,
- z lastnim zgledom itn.
Ugašanje luči in računalnikov, zapiranje pipe med tuširanjem, v trgovino peš in s košaro- ne s plastično vrečko, ločeno zbiranje odpadkov, ravnanje z vodo v času suše itn. Vse to mora postati permanentna skrb vseh: staršev, učiteljev, otrok in mladostnikov ter družbe kot celote in ne biti le neke vrste muha enodnevnica.
In kaj so (smo) spoznali? Šele ko se dejavnosti lotiš kot je treba, torej zavestno – z možgani na ‘ON’ se zaveš, kako malo je potrebno, da ob koncu dneva lahko zadovoljen zapišeš: “Danes sem naredil nekaj zase, zate in za ves planet.” Mar ni to veličastno?
In tu je še nekaj utrinkov z zbiralne akcije 7. c razreda, 22.4.2011. Vedno nam pomagajo tudi zelo skrbni in ozaveščeni starši, pa dedki in babice, za kar se jim iskreno zahvaljujemo, saj vemo, da bomo le z roko v roki ohranili naše lokalno okolje prijetno in prijazno pa tudi svet, zdrav in čist za poznejše rodove.